Consiliul de administrație

CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE

ANUL ȘCOLAR 2021-2022

Prof. Daniela-Maria ANASTASE – PREȘEDINTE

  1.  Daniela-Maria ANASTASE – directorul școlii;
  2. Alina-Elena BUDEANU – reprezentant Consiliul reprezentativ al parinților;
  3. Dionisie BURCĂ – Reprezenatul primarului Comunei Vulcana-Băi;
  4. Raluca-Elena CÎRNARU – reprezentant C.P.;
  5. Rodica DOBRESCU – Secretar/Lider de sindicat – observator, fără drept de vot;
  6. Nadia-Alina DUMITRESCU – reprezentant C.P.;
  7. Constantin MILEA – Reprezentat la Consiliului Local al Comunei Vulcana-Băi;
  8. Elena NECULĂESCU – reprezentant C.P.;
  9. Elena-Violeta POPESCU – reprezentant Consiliul reprezentativ al parinților;
  10. George SĂVULESCU – Reprezentat la Consiliului Local al Comunei Vulcana-Băi;

 

 

ANUL ȘCOLAR 2020-2021

Componența consiliului de administrație a fost stabilită de către Consiliul de Administrație a Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, prin Hotărârea nr. 26 din 17.08.2020, ca având 9 membri.

Astfel, în urma alegerilor din cadrul consiliului profesoral, al Comitetului reprezentativ al părinților și a desemnării de către autoritățile locale a reprezentanților, Consiliul de administrație a Școlii Gimnaziale „Ion MAREȘ” Vulcana-Băi a avut următoarea componență:

  1. Maria Manuela GHEORGHE, director – președinte (01.09.2020 – 08.01.2021);
  2. Nadia-Alina DUMITRESCU, director – președinte (09.01.2021 – 31.08.2021;
  3. Elena NECULĂESCU – membru, cadru didactic reprezentant ciclul preșcolar;
  4. Silvia CRUCERU – membru, cadru didactic reprezentant ciclul primar;
  5. Raluca Elena CÎRNARU – membru, cadru didactic reprezentant ciclul gimnazial;
  6. Dionisie BURCĂ – membru, reprezentant al primarului;
  7. Pr George SĂVULESCU – membru, reprezentant consiliul local;
  8. Constantin MILEA – membru, reprezentant consiliul local;
  9. Nela BUCUROIU- membru, reprezentant al părinților;
  10. Ramona FĂȘIE – membru, reprezentant al părinților;
  11. Rodica DOBRESCU, un lider sindical – observator;

Consiliul de administrație de administrație și-a desfășurat activitatea în conformitate cu atribuțiile și responsabilitățile stabilite prin actele normative în vigoare, întrunindu-se în 12 ședințe ordinare și 23 ședințe extraordinare, adoptând un număr de 33 de hotărâri (în luna decembrie nu a fost emisă hotărâre deoarece cele 2 puncte de pe ordinea de zi care necesitau votul au fost retrase).

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support